کد خبر: ۸۲۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۳۰۲
نخستین جلسه رسیدگی به پرونده «علی دیواندری» و ۸ متهم دیگر برگزار شد.
مشروح نخستین جلسه رسیدگی به پرونده «علی دیواندری» و ۸ متهم دیگربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اولین جلسه رسیدگی به اتهامات «علی دیواندری» امروز در شعبه اول رسیدگی به جرایم و مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی موحد و به صورت علنی برگزار شد.

قاضی موحد در ابتدای این جلسه در معرفی متهمان گفت: علی دیواندری، مجید سعادتی، بهروز مختاری، رحمت‌الله باختری، مهدی فلاحتیان، حسین ابوالحسنی، اسماعیل احدی، سمانه حضرتی آشتیانی و وحید نمازی متهمان این پرونده هستند که آقایان سعادتی، باختری و همچنین خانم حضرتی آشتیانی متواری‌اند و در جلسه حضور ندارند و وکیل معرفی کرده‌اند اما سایر متهمان به همراه وکلای خود در جلسه حاضر هستند.

در ادامه جلسه دادگاه، قهرمانی نماینده دادستان در تشریح کیفرخواست متهمان اظهار کرد: در شرایطی که مردم در برابر تحریم‌ها مقاومت می‌کردند، اشخاصی به همراه مدیران بانکی که مسئولیت خطیری در بانک برعهده داشتند و باید نسبت به صادرات و بازگرداندن وجوه آن به کشور اقدام می‌کردند، باعث سوء جریان کار شده و از اموال در اختیار خود برای خود و دیگران تحصیل کرده‌اند.

این مقام قضایی محورهای اصلی فساد در این پرونده را شامل فساد رخ داده در مورد خرید و فروش کشتی توسط مهدی فلاحتیان و واگذاری نفت خام به رحمت‌الله باختری و تحصیل مال از طریق نامشروع، موضوع سفرهای محرمانه و قاچاق ارز به ترکیه دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: