کد خبر: ۸۲۶۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
تعداد بازدید: ۱۸۶
پس از شرکت در نشست سران کشورهای ضامن روند آستانه؛
رئیس‌جمهور کشورمان بامداد سه شنبه پس از شرکت در پنجمین نشست سه جانبه سران جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون روسیه و ترکیه، وارد تهران شد.
رئیس جمهور وارد کشور شدبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایلنا، حسن روحانی که به منظور شرکت در پنجمین اجلاس سه‌جانبه سران ایران، فدراسیون روسیه و ترکیه پیرامون بحران سوریه به آنکارا سفر کرده بود، بامداد سه‌شنبه وارد تهران شد.

رئیس‌جمهور در این سفر که به دعوت رسمی رئیس جمهور ترکیه انجام شد، علاوه بر حضور و سخنرانی در پنجمین دور اجلاس سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه که در ادامه رایزنی‌های سه کشور ضامن روند آستانه برای حل بحران سوریه برگزار شد و کنفرانس خبری رؤسای جمهور سه کشور، دیدارهای جداگانهای نیز با ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان رؤسای جمهور روسیه و ترکیه داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: