کد خبر: ۸۲۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸
تعداد بازدید: ۲۲۳
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره اعتراض به نتایج کنکور ارشد 98 توسط داوطلبان گفت: اعمال سهمیه‌های کنکور ارشد امسال با دستور مجلس بوده و بازنگری در سهمیه‌ها هم منوط به نظر نمایندگان مجلس است.
وزیر علوم: سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد 98 با دستور مجلس اعمال شده/ درخواست اصلاحیه دادیم ولی برای رسیدگی رأی نیاورد / بازنگری در سهمیه‌ها منوط به نظر مجلس است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره اعتراض به نتایج کنکور ارشد 98 توسط داوطلبان گفت: اعمال سهمیه‌های کنکور ارشد امسال با دستور مجلس بوده و بازنگری در سهمیه‌ها هم منوط به نظر نمایندگان مجلس است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، منصور غلامی دوشنبه شب در سفر به استان مازندران در جمع خبرنگاران این شهرستان در مورد اعتراض داوطلبان به اعمال سهمیه در نتایج آزمون کنکور کارشناسی ارشد 1398، اظهار کرد: اجرای سهمیه‌های کنکور کارشناسی ارشد و سهمیه‌های ایثارگران مصوب مجلس است.

وی در مورد اعمال سهمیه‌های مازاد در روند نتایج آزمون کارشناسی ارشد 98 و ادغام آنها از سوی وزارت علوم، افزود: البته چندی قبل درخواست اصلاحیه لازم به مجلس داده شد ولی در مجلس برای رسیدگی رأی نیاورد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به موارد سهمیه و اعمال آن تکلیف قانونی است، تصریح کرد: وزارت علوم نمی‌تواند قانون مصوب مجلس را اجرا نکند، هر مورد از قانون که به تصویب نمایندگان در مجلس در آمده است باید اجرا شود.

غلامی گفت: امیدواریم داوطلبان امسال در دانشگاه‌هایی که استحقاق آن را داشتند قبول شده باشند هرچند این موارد را سال قبل و امسال به مجلس انتقال دادیم و امید داریم مجلس در فرصت مناسب به تجدید نظر آن بپردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: