کد خبر: ۸۲۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۳۵۶
دومین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان موسسه غیرمجاز حافظ و شرکت کشاورزی خوشه طلایی مهر ماندگار در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
آغاز دومین جلسه رسیدگی به پرونده متهمان ۲ موسسه غیرمجازبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، قاضی ابوالقاسم صلواتی در جلسه اول اظهار کرد: پرونده موسسه غیرمجاز حافظ شامل ۱۴ جلد، ۶ متهم و ۵۰ نفر شاکی از جمله بانک مرکزی است. این موسسه ۲۰ شعبه در شهرهای مختلف از جمله خوی، تبریز، بابلسر، نکا، ساری، بهشهر، زابل، زاهدان، پاکدشت و غیره است.

رئیس دادگاه گفت: موسسه غیرمجاز حافظ از ۷ هزار و ۵۷۱ نفر سپرده دریافت کرده که میزان مبالغ آن به ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون جذب ختم شده است و تنها در شهر خوی از ۶۵۰ نفر سپرده دریافت کردند که میزان مبالغ آن ۲۱ میلیارد ریال است.

قاضی صلواتی با اشاره به جزئیات پرونده شرکت خوشه طلایی مهر ماندگار گفت: این پرونده شامل ۲۵ جلد و ۱۳ متهم است که در استان ایلام ۷ شعبه تاسیس کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: