کد خبر: ۸۲۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۲۵۴
شبنم نعمت زاده در دفاع از خود در دادگاه گفت: فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی بودم. پدرم وزیر بود اما من ۵ سال بیکار بودم و کارهای هنری می کردم و بعد از ظهرها در داروخانه ها مشغول کار بودم که در نهایت در سال ۸۸ و ۸۹ به واسطه یکی از دوستان به فکر تاسیس یک شرکت افتادیم. پدرم وزیر بود اما من ویزیت به ویزیت مطب به مطب و کوچه به کوچه می رفتم. همه اینها نه به رانت بستگی داشته و نه چیز دیگری بنده همه چیز را از صفر شروع کردم.

شبنم نعمت زاده در دفاع از خود در دادگاه گفت: پدرم وزیر بود اما پنج سال بیکار بودم و همه چیز را از صفر شروع کردم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، شبنم نعمت زاده در اولین جلسه رسیدگی به اتهاماتش در دادگاه گفت: من شبنم نعمت‌زاده ۴۹ ساله هستم و ۲۰ سال در حوزه دارو کار کردم.

وی افزود: در طول این ۲۰ سال خلافی در رابطه با دارو نداشتیم.

نعمت‌زاده با بیان اینکه کارم واردات دارو بود، گفت: یک سرمایه‌گذاری را آغاز کردیم که آزمایشگاه هم بخشی از آن بود که در رابطه با آن توضیح خواهم داد.

وی ادامه داد: فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی بودم. پدرم وزیر بود اما من ۵ سال بیکار بودم و کارهای هنری می کردم و بعد از ظهرها در داروخانه ها مشغول کار بودم که در نهایت در سال ۸۸ و ۸۹ به واسطه یکی از دوستان به فکر تاسیس یک شرکت افتادیم.

شبنم نعمت زاده ادامه داد: پدرم وزیر بود اما من ویزیت به ویزیت مطب به مطب و کوچه به کوچه می رفتم. همه اینها نه به رانت بستگی داشته و نه چیز دیگری بنده همه چیز را از صفر شروع کردم.

متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور ادامه داد: این چیزی که اینجا امروز ایستادم شاید بخشی از امتحان الهی من باشد.

وی خود را کارآفرین دانست و گفت: شرکت کوچکی تاسیس کردم و همه مجوزهای لازم بر آن را گرفتم. مجوز من در حوزه واردات دارو بود در این رابطه ارز دولتی هم نگرفتم. در تمام مناقصه ها شرکت کرده و رقم گفته و برنده می شدم.

وی با بیان اینکه یه قانون عمل می کردم، گفت: شرکت را تاسیس کردیم و در جریان این کارها بود که نمایندگی از یک شرکت اسپانیایی گرفتم. محصولات ۶ ماه پشت آزمایشگاه ماه تا مجوز لازم را دریافت کند در نهایت چون در حوزه دارو و گیاهان طبیعی بود آزمایش بر روی آن انجام نشد.

شبنم نعمت زاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت کشور تصمیم گرفتیم آزمایشگاهی بزنیم تا با همکاری آن کمپانی فعالیت‌های خود را در این حوزه آغاز کنیم و این چنین بود که برای فروش محصولات با شرکت پخش رازی آشنا و از آنها کمک گرفتم.

تکمیل می شود...

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: