کد خبر: ۸۲۶۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۵
رییس مرکز اورژانس تهران از واژگونی اتوبوس مسافربری در شهریار و مصدوم شدن ۱۳ نفر در این حادثه خبر داد.
واژگونی اتوبوس در شهریار با ۱۳ مصدومبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، پیمان صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران از واژگونی اتوبوس مسافربری در شهریار خبر داد و اظهار داشت:‌ این حادثه ۱۳ نفر مجروح بر جای گذاشته است.

صابریان در ادامه با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۴:۴ دقیقه رخ داده است گفت: مسافران این اتوبوس که ۱۳ نفر بودند از نواحی مختلف دچار مصدومیت شدند.

رییس مرکز اورژانس تهران در تشریح بیشتر جزییات افزود: این اتوبوس مسافربری متعلق به بخش خصوصی بوده و به دلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و واژگون شده و علت توسط پلیس در دست بررسی و کارشناسی است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته است بیان داشت: تکنسین‌های اورژانس پس از اعزام و رسیدن به محل حادثه مصدومین را مورد بررسی قرار داده و تعدادی برای تکمیل درمان به بیمارستان های اطراف اعزام شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: