کد خبر: ۸۲۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۱۷۸
نسیم خوش از سوی آسیا برای استقلالی‌ها وزیدن گرفت
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  نسیم خوش از سوی آسیا برای استقلالی‌ها وزیدن گرفت و آبی های پایتخت امروز شنبه پول و چک‌هایی را در اختیار طلبکاران خواهد گذاشت.

 

آبی ها برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار است امروز مطالبات 5 طلبکار خود را پرداخت کند تا استقلالی ها مشکلی در برای حضور در بازی های آسیایی نداشته باشد.

 

 

آبی پوشان پایتخت امروز پول و چک‌هایی را در اختیار طلبکاران خواهند گذاشت، از طرفی مدیران استقلال تا سه‌شنبه هفته آتی زمان دارند پرونده‌های طلبکاران را بسته و به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کنند تا خطری این تیم را تهدید نکند و گفته می شود با چک هایی که امروز داده می شود و همچنین تسویه با 4 طلبکار دیگر در روز پنجشنبه آبی ها مشکلی برای حضور در آسیا نخواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: