کد خبر: ۸۲۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷
تعداد بازدید: ۳۱۳
اتحادیه اروپا تحریم‌های خود علیه ۱۷۰ شهروند و ۴۰ نهاد روسی را تمدید کرد.
اتحادیه اروپا تحریم‌ها علیه روسیه را تمدید کردبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم ، شورای اتحادیه اروپا روز پنج‌شنبه طی بیانیه‌ای از تمدید تحریم‌های این اتحادیه علیه 170 شهروند و 40 نهاد روسی خبر داد.


شورای اتحادیه اروپا در بیانیه خود اعلام کرده است: «این شورا اقدامات محدودکننده علیه فعالیت‌هایی که تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال اوکراین را تضعیف می‌کنند یا به خطر می‌اندازند را به مدت شش ماه دیگر یعنی تا 15 مارس تمدید می کند. این تحریم‌ها در حال حاضر 170 شخص حقیقی و 22 شخص حقوقی را در بر می‌گیرند.»

به نقل از خبرگزاری روسی تاس، از زمان آغاز بحران اوکراین و الحاق شبه‌جزیره کریمه به روسیه که در پی برگزاری یک همه‌پرسی در مارس 2014 (اواخر اسفندماه 1392) اتفاق افتاد، اتحادیه اروپا و متحد اصلی آن یعنی آمریکا به بهانه نقش‌آفرینی روسیه در بحران اوکراین و آنچه «الحاق غیرقانونی شبه‌جزیره کریمه» می‌خوانند، تحریم‌های اقتصادی و تجاری مختلفی را علیه روسیه وضع کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: