کد خبر: ۸۲۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۲
فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در عملیات ماموران پلیس اراک، سارقی حرفه ای دستگیر و به ۲۰ فقره سرقت قطعات داخلی خودروها در این شهرستان اعتراف کرد.
سارق قطعات خودرو دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ،فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در عملیات ماموران پلیس اراک، سارقی حرفه ای دستگیر و به ۲۰ فقره سرقت قطعات داخلی خودروها در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ امیر مختاری در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات داخلی خودروهای پیکان درسطح شهرستان اراک که بیشتر شامل سرقت باتری خودروها بود، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: سرانجام پس از تکمیل تحقیقات پلیس، یک سارق سابقه دار در این زمینه شناسایی و در عملیاتی از سوی مأموران کلانتری۱۷ قائم در هنگام ارتکاب سرقت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به کشف تعدادی از لوازم سرقتی داخل خودرو در عملیات دستگیری این فرد بیان داشت: سارق دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۲۰ فقره سرقت قطعات داخلی خودروهای مختلف در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ مختاری یادآور شد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: