کد خبر: ۸۲۶۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۱
رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بیشترین آسیب در تصادفات در حوزه پراید است، گفت: به سایپا گفته‌ایم که تعهداتش را در سال ۹۸ به پایان رساند و از سال ۹۹ دیگر پراید شماره‌گذاری نخواهد شد.
پراید؛ رکورددار بیشترین آسیب در تصادفاتبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بیشترین آسیب در تصادفات در حوزه پراید است، گفت: به سایپا گفته‌ایم که تعهداتش را در سال ۹۸ به پایان رساند و از سال ۹۹ دیگر پراید شماره‌گذاری نخواهد شد.

 سردار سید کمال هادیانفر گفت: ۹۲ درصد تصادفات مربوط به عامل انسانی است و اگر رانندگان ایمن رانندگی کنند قطعاً آسیب نمی‌بینند، اما به هر صورت خطای انسانی موجب تصادف می‌شود و در حوزه پراید در هر تصادف ۳ و ۸ دهم آسیب می‌بینند، یا جان خود را از دست می‌دهند و یا مجروح می‌شوند.

وی گفت: موضوع در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اطلاع داده شده و با توجه به اینکه وزارت صمت، سازمان محیط زیست و پلیس در شماره گذاری نقش دارند طبق توافق به سایپا گفته‌ایم که تعهداتش را در سال ۹۸ به پایان رساند و از سال ۹۹ دیگر پراید شماره گذاری نخواهد شد.

وی در خصوص مسافرت‌های مردم در این ایام افزود: یکی از مواردی که موجب تصادف می‌شود سبقت از سمت راست و رفتن به شانه خاکی و ایجاد مزاحمت برای رانندگان دیگر است. شرایطی را به وجود آورده ایم که گره ترافیکی نداشته باشیم و ۹۲ درصد رانندگان ما نیز قانون مدار هستند، اما اندکی اقدام به تخلف می‌کنند که به پلیس راه ابلاغ کرده ایم به شدت با رانندگانی که به شانه خاکی می‌روند و یا سبقت از راست می‌گیرند برخورد کنند، رانندگان متخلف هم جریمه می‌شوند، هم نمره منفی می‌گیرند و خودرویشان توقیف می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: