کد خبر: ۸۲۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۲۰۷
دروازه بان تازه وارد نفت مسجدسلیمان به احتمال فراوان در لیست 18 نفره تیمش مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.
سوشا مقابل استقلال فیکس می شود؟

به گزارش خبرداغ به نقل از  ورزش سه ، سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس و تیم ملی که تجربیات زیادی در فوتبال ایران دارد، بعد از جدایی از میوندالن نروژ مسیر بازگشت به لیگ برتر را در پیش گرفت و با عقد قراردادی به نفت مسجدسلیمان پیوست.


مکانی بامداد امروز به تهران سفر کرد و امروز به مسجدسلیمان می رود تا رسما کارش را به عنوان شاگرد مهدی تارتار آغاز کند. نکته قابل توجه این است که احتمال دارد تارتار از وجود او در ترکیب نفت نیز مقابل استقلال استفاده کند.


تارتار در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «باید وضعیت جسمانی مکانی را ببینیم اما اگر او مشکل خاصی نداشته باشد در لیست 18 نفره از او استفاده می کنیم.»


در دو بازی گذشته نفت مسجدسلیمان حمید فرعباسی وظیفه حراست از دروازه این تیم را برعهده داشت و حالا با حضور سوشا مکانی و انگیزه ای که او برای بازی کردن جلوی استقلال در بازی هفته سوم دارد، هیچ بعید نیست که تارتار از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند.


گفتنی است؛ دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران ساعت 19:45 روز یکشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: