کد خبر: ۸۲۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۵۴۰
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خطاب به مهاجم سرخپوشان تاکید کرد هرکسی دلش با تیم نیست باید برود.
علی پروین آب پاکی را روی دست این ستاره پرسپولیس ریخت+عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، ، علی پروین سلطان ‌در گفتگویی پیرامون استوری‌های علیپور  مبنی بر اینکه او قصد جدایی دارد و همین موضوع باعث ناراحتی هواداران شده  در جواب آب پاکی را بروی دستان  این ستاره و البته برخی دیگر ریخت و گفت: به‌نظر من هرکسی دلش با پرسپولیس نیست، برود بهتر است. کسانی به درد می‌خورند که دلشان با پرسپولیس باشد. اگر قرار است دلش با پرسپولیس نباشد، برای چی اصلا مانده؟! واقعاً هر بازیکنی دلش با پرسپولیس نیست بهتر است که از این تیم برود.

 

وی افزود: بازیکنان باید با افتخار پیراهن این تیم را بر تن کنند، چرا که پرسپولیس تیم بزرگ و بااصالتی است. هر بازیکنی پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کند باید تمام تمرکزش را روی موفقیت این تیم بگذارد. یک مشکلی که الان هست، این بحث قرارداد بچه‌هاست. خود آقای انصاری‌فرد که الان آمده، بیچاره گیر کرده دیگر! قرارداد‌ها وقتی بالا و پایین باشد، یک خرده اشکال می‌افتد در تیم. این موضوع به‌نظر من یک مدیریت خوب می‌خواهد که بتواند این‌ها را هماهنگ کند و دوستی و رفاقت پارسال را دوباره بین بچه‌ها به‌وجود بیاورد.

 



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: