کد خبر: ۸۲۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۲
رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری زوج سارق و مالخر اموال سرقتی خبر داد.
دستگیری زوج سارق و مالخر اموال مسروقهبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری زوج سارق و مالخر اموال سرقتی خبر داد.

سرهنگ منصور حشمتیان گفت: ساعت ۴ عصر هفدهم شهریور ماه امسال ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس هنگام گشت زنی در خیابان ۲۲ بهمن متوجه رفتار مشکوک زن و مردی شدند که با یک دستگاه خودروی سواری پراید به آهستگی از کنار خودروهای پارک شده در کنار خیابان عبور می کردند.

وی بیان داشت: ماموران برای بررسی موضوع پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در پاسخ استعلام گرفته شده، مشخص شد که خودرو سرقتی است و سابقه ثبت سرقت دارد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بلافاصله ماموران برای دستگیری این زوج سارق اقدام و موفق شدند در یک عملیات ضربتی پس از مدتی تعقیب و گریز هر ۲ متهم را دستگیر و خودروشان را مورد بررسی قرار دهند.

کلانتر محله جوادیه تهران پارس افزود: در بازرسی از خودرو تعداد لوازم داخلی خودرو کشف و هر ۲ متهم به سرقت اموال سرقتی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ حشمتیان با اشاره به انتقال متهمان به کلانتری و انجام تحقیقات مقدماتی، گفت: هر ۲ متهم به ۵ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند: اموال سرقتی را به مالخری در خیابان وفادار پس از سرقت فروخته اند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهران پارس، اعلام کرد: در عملیات دیگری مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر و ماموران تاکنون تعدادی از مال باختگان را شناسایی کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیق از متهمان برای شناسایی سایر جرائم ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: