کد خبر: ۸۲۶۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۶
رئیس مرکز تحقیقات اعتیاد و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: موضوع اعتیاد کودکان در این استان به علت مسائل فرهنگی تبدیل به یک دغدغه شده است.
تریاک، نوشدارویِ کودکان در خراسان‌شمالی!به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رئیس مرکز تحقیقات اعتیاد و علوم رفتاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: موضوع اعتیاد کودکان در این استان به علت مسائل فرهنگی تبدیل به یک دغدغه شده است.

دکتر کاوه حجت افزود: متاسفانه برخی از خانواده‌های این استان از تریاک به عنوان نوشدارو برای کودکان خود استفاده می‌کنند که همین امر موجب اعتیاد این افراد می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر آن برخی از خانواده ها نیز هستند که کودکان خود را برای آرام کردن به جهت حمل و توزیع مواد مخدر، معتاد می کنند.

حجت اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان موفق به ایجاد مرکز ترک اعتیاد برای نوجوانان با ظرفیت 17 تخت برای کودکان و نوجوان شده که آماده افتتاح است.

وی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان معتاد به مدت دو هفته سم زدایی می شوند و سپس تحویل بهزیستی می شوند.

این مقام مسئول در رابطه با بخش روان پزشکی زنان نیز اظهار کرد: این واحد در این دانشگاه موجود است و مادران باردار معتاد در آنجا بستری و درمان می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: