کد خبر: ۸۲۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۱۸۹
یک منبع در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا گفت که بررسی های میدانی صورت گرفته نشان میدهد که از زائران ایرانی به جز یک نفر که هم اکنون در بیمارستان بستری است و چند مجروح دیگر که سرپایی درمان و مرخص شدند، فرد دیگری آسیب ندیده است.
یک منبع در کنسولگری ایران در کربلا: تنها یک زائر ایرانی مجروح شده در حادثه کربلا در بیمارستان بستری است / چند مجروح دیگر سرپایی درمان و مرخص شدند

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، در اثر حادثه ازدحام در حرم مطهر امام حسین (ع) تنها یک ایرانی بدلیل جراحات وارده در بیمارستان بستری شده است.

یک منبع در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کربلا در پاسخ به سوال ایرنا گفت که بررسی های میدانی صورت گرفته نشان میدهد که از زائران ایرانی به جز یک نفر که هم اکنون در بیمارستان بستری است و چند مجروح دیگر که سرپایی درمان و مرخص شدند، فرد دیگری آسیب ندیده است.

وی نام بیمار بستری شده را محمدباقر حائری فرزند حسین از شهر قم ذکر کرد که هم اکنون در بیمارستان الحسینی (المستشفی الحسینی) شهر کربلا بستری است و با حال عمومی خوب تحت درمان قرار دارد.

این منبع تاکید کرد که بررسی هایی که تاکنون از مراکز بیمارستانی و سردخانه های کربلا انجام شده است، نشان می دهد هیچ زائر ایرانی در میان کشته شدگان وجود ندارد با این حال برای رسیدن به نظر نهایی و قطعی در این خصوص نیاز به زمان بیشتری است.

ازدحام جمعیت در باب الجراء حرم مطهر امام حسین (ع) در کربلای معلا در جریان برگزاری مراسم معروف رکضه طویریج (دویدن یا هروله طویریج) بر اساس آخرین آمار 36 کشته و 120 زخمی بجا گذاشت.

وزارت بهداشت عراق ساعتی پس از حادثه از کشته شدن 31 و زخمی شدن 100 تن دیگر بعنوان آمار اولیه خبر داده بود.

در همین حال دقایقی پیش اعلام شد که "عادل عبدالمهدی" نخست وزیر عراق برای بررسی ابعاد حادثه و نظارت بر نحوه رسیدگی و درمان مجروحان وارد کربلا شد و با مسوولان محلی جلسه گذاشت. /

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: