کد خبر: ۸۲۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۳۴۰
فرمانده انتظامی مشگین‌شهر گفت: گرگ‌های گرسنه با حمله به گله گوسفندان در روستای «علی کهریز» این شهرستان ۲۶ راس گوسفند را تلف و پنج راس دیگر را زخمی کردند.
گرگ‌ها ۲۶ گوسفند را در مشگین‌شهر دریدندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، فرمانده انتظامی مشگین‌شهر گفت: گرگ‌های گرسنه با حمله به گله گوسفندان در روستای «علی کهریز» این شهرستان ۲۶ راس گوسفند را تلف و پنج راس دیگر را زخمی کردند.

سرهنگ کیوان زرین‌کلاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: به دنبال تماس تلفنی یکی از اهالی روستای علی‌کهریز با پلیس و اعلام مفقود شدن ۳۱ راس گوسفند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی کنگرلو قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد گوسفندان به علت بی‌احتیاطی و غفلت صاحب دام در باز گذاشتن در طویله و نبود او در محل مورد حمله گرگ‌ها قرار گرفته‌اند.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: