کد خبر: ۸۲۵۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۲۱۸۹
باشگاه استقلال به دنبال آن است تا پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان، قرارداد بازیکن جدید خارجی خود را نهایی کند.
به خبرداغ به نقل از جام نیوز، بر اساس اخبار منتشر شده از سوی منابع خبری نزدیک به باشگاه استقلال،  مدیران آبی‌های تهران در حال مذاکره با یک مهاجم خارجی می‌باشند و طبق ادعاهای موجود، طرفین در روزهای اخیر به توافقات خوبی دست یافته‌اند و در صورت نبود مشکل این بازیکن تا قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان به جمع آبی ها می پیوندد که این خبر حسابی در اردوی استقلالی‌ها جنجال به پا کرده است.


 

این ادعا در شرایطی مطرح می‌شود که باشگاه استقلال تنها تا ساعت 00:00 دوشنبه فرصت دارد که بدهی‌های خود را پرداخت و در زمینۀ دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها عمل کند تا از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته نشود، عجیب‌تر اینجاست که باشگاه استقلال مشخص نکرده بودجۀ خرید بازیکن جدید را از کدام منبع تامین خواهد کرد و اگر بودجۀ کافی را سراغ دارد چرا تا این لحظه نسبت به پرداخت بدهی‌ها و عبور از خطر احتمالی حذف از لیگ قهرمانان آسیا عمل نکرده است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: