کد خبر: ۸۲۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۲۵
یکی از نیرو‌های مرزبانی در درگیری مسلحانه مرزبانان هنگ مرزی مریوان با معاندان جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید.
پلیس: یک مرزبان در درگیری مسلحانه با گروهک معاند در مریوان به شهادت رسید؛ یک مرزبان دیگر هم مجروح شد / معاندان قصد ورود غیرقانونی به کشور را داشتند که مرزبانان با حجم آتش سنگین آن‌ها را غافلگیر کردند

به گزارش خبرداغ، مرزبانان هنگ مریوان حین کنترل و پایش نوار مرزی، با تعدادی افراد ناشناس مسلح معاند ضد انقلاب در نقطه صفر مرزی و حریم ممنوعه که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند، مواجه شدند.

مرزبانان به محض مشاهده متجاوزان، موضع مناسب اتخاذ کرده و با حجم آتش سنگین آن‌ها را غافلگیر و موفق شدند با استعانت از خداوند متعال، تلفات سنگینی به معاندان جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های غرب کشور وارد کنند.

در این درگیری مقتدرانه استواریکم وظیفه «مجید شیری‌پز» ساکن «خمین» به فیض عظمای شهادت نائل آمد و گروهبانیکم «مسلم غریبی ده‌گلی» مجروح شد که حال وی رضایت بخش است.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر مطهر شهید استواریکم وظیفه «مجید شیری‌پز» ساعت ۱۱ امروز در شهرستان مریوان برگزار و پس از آن در زادگاهش شهرستان «خمین» استان مرکزی به خاک سپرده خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری پلیس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: