کد خبر: ۸۲۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۳۳۵
نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار با نخست‌وزیر بریتانیا، از حمایت‌های لندن از این رژیم قدردانی کرد.
اظهارات بی‌اساس نتانیاهو درباره ایران در دیدار با جانسونبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ،«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل، امروز -‌پنج‌شنبه- در دیدار با «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا، از حمایت‌های لندن از این رژیم قدردانی کرد.

نتانیاهو که امروز به لندن سفر کرده بود، در دیدار با همتای بریتانیایی خود از این کشور به‌خاطر «ایستادگی در برابر یهودستیزی و حمایت از امنیت اسرائیل» تشکر کرد.

به نقل از خبرگزاری رویترز،  نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه، در سخنانی بی‌اساس، مدعی شد: «ما چالش تجاوز و تروریسم ایران را در برابر داریم. می‌خواهم با شما درباره این‌که چگونه می‌توانیم با یکدیگر در مبارزه با این تهدید‌ها و تضمین صلح همکاری کنیم گفت‌وگو کنم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
آقای نتانیاهو این فشاری که شما میخواهی بیاوری تا ایران را تسلیم زورگوییهای خود کنی اولا مانند کوبیدن مشت بر سندان است ثانیا سقوط خودت را جلو میاندازد چون آمدن به سمت دام صیاد با پای خودتان محسوب میشود.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
رژیم صهیونیستی دوست نزدیک داعش است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: