کد خبر: ۸۲۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۵۸۷
جدایی عادل‌ فردوسی‌پور از صحنۀ برتر فوتبال ایران و پایان برنامۀ نود و همچنین مهاجرت ناباورانۀ مزدک میرزایی به شبکه‌های ماهواره‌ای عملاً زنگ خطر را به صدا درآورد.
بازگشت رسمی عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی به صداوسیما!به گزراش خبرداغ ، در روزهایی که تریبون اصلی فوتبال ایران در صداوسیما در مشت محمدحسین میثاقی جوان قرار دارد و دیگر هیچ اثری از عادل فردوسی‌ پور و مزدک میرزایی دیده نمی‌شود و بزرگان این عرصه در خارج از دید قرار دارند، عملاً ریزش شدیدی متوجه برنامه‌های تلویزیونی فوتبالی شده است.

 

صداوسیما با علم به این مسئله و با وجود ترتیب دادن هزینه‌های سرسام‌آور برای تهیۀ برنامه‌هایی چون فوتبال برتر، متوجه این ماجرا شده که مخاطبینش به شکل جدی در حوزۀ فوتبال از دست رفته و به ادعای چندین منبع خبری معتبر، در حال تغییر رویکرد خود و باز کردن فضا برای بازگشت مزدک میرزایی و دوباره به میدان بازگشتن عادل فردوسی‌پور می‌باشد و این ماجرا در دستور کار شورای سیاست‌گذاری صداوسیما قرار گرفته است.

 

ورزش11

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: