کد خبر: ۸۲۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۶
یک مقام رسمی کاخ سفید:
یک مقام رسمی در دولت آمریکا گفت که کاخ سفید با تردید به طرح فرانسه برای ایجاد خط ارتباطی ۱۵ میلیارد دلاری به ایران نگاه می‌کند.
به طرح فرانسه برای ایجاد خط ارتباطی ۱۵ میلیارد دلاری با ایران مشکوکیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا  ، یک مقام رسمی در دولت آمریکا گفت که کاخ سفید با تردید به طرح فرانسه برای ایجاد خط ارتباطی ۱۵ میلیارد دلاری با ایران نگاه می‌کند.

این مقام افزود که هنوز هیچ پیشنهادی در چارچوب تحریم‌های آمریکا علیه ایران صورت نگرفته است.

وی در ادامه گفت: «بسیار به این قضیه مشکوک هستیم.»

این مقام رسمی آمریکایی در ادامه عنوان کرد:‌ «هنوز هیچ پیشنهادی که در راستای تحریم‌ها و اقدام‌های ما باشد ارائه نشده بنابراین قضاوت درباره این مسئله بسیار دشوار است.»

به نقل از خبرگزاری رویترز،وی همچنین گفت که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، «در هماهنگی کامل با هم‌پیمانان و شرکایمان قرار دارد، به پیشنهادهایشان گوش می‌کند، اما هنوز هیچ پیشنهادی که بتواند تبدیل به واقعیت شود دریافت نکرده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: