کد خبر: ۸۲۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۹۲
روسیه و هند با امضای بیانیه‌ای مشترک ضمن اشاره به حفظ برجام در راستای ثبات و امنیت بین المللی، بر ادامه تجارت و روابط اقتصادی خود با ایران نیز تاکید کردند.
روسیه و هند: به تجارت با ایران ادامه می‌دهیمبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر ، به نقل از الجزیره، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «نارندرا مودی» نخست وزیر هند با هم دیدار و گفتگو کردند.

رهبران هند و روسیه پس از دیدار دوجانبه در حاشیه «نشست انجمن اقتصادی بین المللی» در بندر «ولادی‌وستوک» طی بیانیه مشترکی تاکید کردند که به همکاری تجاری و اقتصادی با ایران ادامه خواهند داد.


در بیانیه مشترک هند و روسیه، تجارت با ایران مشروع و براساس منافع متقابل عنوان شده است.

مودی و پوتین همچنین با تاکید بر اهمیت توافق برجام در راستای صلح، ثبات و امنیت بین‌المللی، تعهد کامل به قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل درباره برجام را ضروری عنوان کردند.

هند و روسیه در بیانیه مشترک خود ضمن توجه به گسترش همکاری‌ها، همچنین بر استفاده از ارزهای ملی به جای دلار در مبادلات اقتصادی و تجاری تاکید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: