کد خبر: ۸۲۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۰۱
مدیر هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بامداد امروز در عوارضی «قزوین-زنجان» مسافران اتوبوس «مشهد-ارومیه» به مسمومیت مبتلا شده و طی تماس با اورژانس، 18 نفر به بیمارستان ولایت شهر قزوین منتقل شدند.
رفع اتهام از کنسرو تُن ماهی/ پیگیر علت مسمومیت 18 مسافر هستیمبه گزارش خبرداغ ، علی فخار سلیمانی مدیر هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اعلام کرد: ساعت 5:40 بامداد امروز در عوارضی «قزوین-زنجان» مسافران یک اتوبوس به مسمومیت مبتلا شده و طی تماس با اورژانس 18 نفر به بیمارستان ولایت شهر قزوین منتقل شدند.

وی ادامه داد: در ابتدا موضوع مسمومیت با کنسرو تُن ماهی مطرح و پس از بررسی‌های اولیه و گزارش واحد بهداشت اعلام شد که بیماری به‌علت مسمومیت با مصرف آب و غذا نبوده و احتمال عفونت ویروسی مطرح است که این موضوع در حال بررسی است.

مدیر هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: در حال حاضر 10 نفر از بیماران پس از سرم‌تراپی ترخیص شدند و هشت نفر دیگر کماکان به‌علت عوارض ناشی از مسومیت در بیمارستان بستری هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: