کد خبر: ۸۲۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
تعداد بازدید: ۳۲۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های البرز گفت که جاده کرج - چالوس به منظور تخلیه بار ترافیکی روز جمعه (۱۵شهریور) از شمال به سمت جنوب یک طرفه می شود. بر این اساس از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۵ شهریور ماه جاری تا ساعت ۲ بامداد روز بعد تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
جاده چالوس روز جمعه یک طرفه می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌های البرز از یک طرفه شدن محور کرج - چالوس در تعطیلات پایان هفته خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  اداره‌کل راهداری، مهرداد جهانی اظهار کرد: جاده کرج - چالوس به منظور تخلیه بار ترافیکی روز جمعه (۱۵شهریور) از شمال به سمت جنوب یک طرفه می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس از ساعت ۱۳ روز جمعه ۱۵ شهریور ماه جاری تا ساعت ۲ بامداد روز بعد تردد وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ این روز الی ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: در این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس ممنوع است ضمن آنکه ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا پایان محدودیت ترافیکی در این جاده اعمال می‌شود.

جهانی توصیه کرد: رانندگان علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: