کد خبر: ۸۲۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
تعداد بازدید: ۲۸۱
رسیدن به رکوردی بزرگ در سطح اول فوتبال ایران کار هر کسی نیست و نائل شدن به این مهم افتخاری بزرگ برای بازیکنان به حساب می آید.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، رسیدن به رکوردی بزرگ در سطح اول فوتبال ایران کار هر کسی نیست و نائل شدن به این مهم افتخاری بزرگ برای بازیکنان به حساب می آید. آن هم در روزگاری که رسانه ها به خصوص فضای مجازی با مسائل حاشیه ای و جنجالی بیشترین تاثیر در روند پیشرفت و یا عدم پیشرفت بازیکنان مطرح کشورمان دارند. 

 

احمد نوراللهی هافبک خلاق و خوش تکنیک سرخ های پایتخت با انجام یک بازی دیگر با پیراهن پرسپولیس، تعداد بازی های خود را به عدد 100خواهد رساند. نوراللهی هم اکنون 26 سال سن دارد و در این سن 100 بازی برای پرسپولیس افتخار کمی نیست. او در صورتی که در بازی با صنعت نفت آبادان وارد زمین شود که به احتمال زیاد او در ترکیب خواهد بود یکصدمین بازی خود را با پیراهن سرخ برای پرسپولیسی ها در ورزشگاه آزادی پشت سر خواهد گذاشت.

 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: