کد خبر: ۸۲۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
تعداد بازدید: ۲۵۲
یگان پهپادی یمن پایگاه هوایی "ملک خالد" در منطقه "خمیس" مشیط عربستان را هدف قرار داد
پهپادهای یمنی به پایگاه هوایی ملک خالد عربستان حمله کردندبه گزارش خبرداغ به نقل از شبکه المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که اهداف مهمی در این پایگاه هوایی در جنوب عربستان با چندین فروند پهپاد «قاصف ۲K» هدف قرار گرفته است.

سرتیپ یحیی سریع افزود: این اهداف در پاسخ به جنایت های متجاوزان به یمن که در ۱۲ ساعت گذشته به ۵۱ حمله هوایی رسیده، با دقت کامل منهدم شده است.

عربستان و امارات از فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور غربی  و عربی و با کمک آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

براثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی کشته شده و براساس گزارش سازمان ملل قحطی در این کشور به بزرگ ترین فاجعه انسانی در جهان تبدیل شده است.


ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: