کد خبر: ۸۲۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
تعداد بازدید: ۳۵۳
«پیروز حناچی» شهرداری تهران و «لی یونگ» مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد روز سه شنبه در حاشیه اجلاس شهرداران جهان که در وین در حال برگزاری است دیدار و در زمینه فناوری‌های نوین شهری بیانیه همکاری امضاء کردند
تهران و یونیدو در زمینه فناوری‌های شهری بیانیه همکاری امضاء کردندبه گزارش خبرداغ ، در مراسم امضاء بیانیه همکاری که با حضور کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در مقر دائمی سازمان ملل در وین، محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران و جمعی و از مدیران شهری برگزار شد طرفین تمایل خود را برای تسهیل همکاری‌های نزدیک میان شهر تهران و سازمان یونیدو با هدف دست یابی به اهداف موج چهارم توسعه صنعتی اعلام کردند. توسعه پایدار صنایع شهری تهران در چارچوب همکاری های وسیع‌تر میان جمهوری اسلامی ایران و یونیدو از دیگر موارد مورد اشاره در این بیانیه می باشد.

شهرداری تهران و مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد توافق کردند که روند پیشرفت این تفاهم را پس از سه سال ارزیابی و سپس درباره رویکردهای جدید برای توسعه این همکاری تصمیم گیری کنند.

پیروز حناچی دیشب در راس هیاتی از شهرداری و یک عضو شورای شهر تهران به دعوت مدیر کل یونیدو و همتای اتریشی خود «مایکل لودویگ» برای شرکت در چهارمین اجلاس «پلی برای شهرها، پیوند میان شهرها از طریق انقلاب صنعتی جدید» وارد وین شد.

وی صبح امروز طی سخنانی در این اجلاس ضمن تشریح نوآوری های شهرداری تهران گفت: هدف ما در تهران هوشمند، تبدیل این شهر به بستری برای انجام فعالیت‌های هوشمندسازی با کمترین ریسک و مبتنی بر نیازهای واقعی شهر و شهرداری تهران است.

حناچی همچنین با «آنا لیسا بونی» دبیر کل مجمع شهرهای اروپایی دیدار و بر لزوم گسترش روابط در زمینه های مختلف شهری تاکید کرد. در این جلسه دو طرف درخصوص وضعیت شهری، چالش ها و ظرفیت ها گفتگو و به طور اصولی توافق کردند که در حوزه های مختلف شهری همکاری کرده و به تبادل تجربیات بپردازند.

شهردار تهران در این سفر بازدیدهایی را از مهم‌ترین پروژه های مدیریت شهری وین در حوزه شهر هوشمند، مدیریت پسماند، سیستم‌های امداد و نجات و آتش نشانی شهر و سیستم های حمل و نقل عمومی وین انجام خواهد داد سپس به همراه هیات شهرداری راهی آلمان خواهد تا با شهردار برلین دیدار کند.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: