کد خبر: ۸۲۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۴۴
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش و شرور فراری خبر داد.
دستبند پلیس بر دستان دو شرور فراریبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش و شرور فراری خبر داد.

 سرهنگ "فرج شجاعی" در تشریح این خبر گفت: اواخر ماه گذشته خبری مبنی بر درگیری، نزاع و عربده کشی در یکی از محلات جنوب شهر از سوی 2 نفر از اراذل و اوباش به پلیس گزارش شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به اینکه اقدامات مجرمانه این افراد شرور علاوه بر اخلال در نظم عمومی، سبب نارضایتی اهالی و ساکنین این محل شده بود، حساسیت موضوع دو چندان شد و تیمی از ماموران پلیس شیراز وارد عمل شدند .

این مقام انتظامی با بیان اینکه با بررسی‌های میدانی و اقدامات فنی و تلاش‌های شبانه روزی، روز گذشته مخفیگاه این متهمین شناسایی شد، عنوان داشت: ماموران موفق شدند در یک عملیات ضربتی هر 2 نفر را دستگیر کنند .

شجاعی با اشاره به اینکه متهمین پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: پلیس با افرادی که بخواهند تحت هر عنوانی اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

و شهروندان می توانند در صورت برخورد با موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه مرکز 110 و یا مراجعه به نزدیک‌ترین پایگاه پلیس، اطلاع دهند تا سریعا رسیدگی شود .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: