کد خبر: ۸۲۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۳۲۷
مدیر بخش خاورمیانه‌ای شرکت آل‌اشپورت به نپوشیدن پیراهن برند این شرکت توسط دروازه‌بان‌های پرسپولیس و استقلال واکنش نشان داد.
دردسر بیرانوند و حسینی برای پرسپولیس و استقلالبه گزارش خبرداغ ، تیم‌های پرسپولیس و استقلال برای تهیه البسه این فصل خود با شرکت آل‌اشپورت قرارداد بستند اما در دو بازی ابتدایی این لیگ حاشیه‌هایی به وجود آمده که احتمالا کار این دو باشگاه و اسپانسر البسه را دچار مشکل خواهد کرد. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس و سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم استقلال لباس‌هایی متفاوت از سایر بازیکنان این دو تیم به تن می‌کنند و در بازی‌ها به میدان رفتند که این مسئله با واکنش شرکت آل‌اشپورت روبرو شده است.

 

وحید جعفری مدیر بخش خاورمیانه‌ای شرکت آل‌اشپورت در گفت‌وگو با  فارس در این خصوص گفت: ما با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرارداد بستیم و این قرارداد کاملا مشخص و حرفه‌ای است. در قرارداد ما با این دو باشگاه آمده که به ازای هر تخلف، نپوشیدن لباس و... شامل جریمه‌های چشم‌گیر خواهد بود. ما با باشگاه‌ها طرف هستیم و با بازیکنان کاری نداریم.

 

وی ادامه داد: ما با این دو باشگاه مکاتباتی انجام داده‌ایم و این وظیفه باشگاه است که با این دو دروازه‌بان برخورد کنند. موضوع دیگر این است که این دو بازیکن لباس‌ برندهای دیگری را می‌پوشند و این باعث می‌شود که لوگوی پرسپولیس و استقلال روی برندهایی چاپ شود که با پرسپولیس و استقلال قرارداد ندارند و با این کار به نوعی برای این برندها تبلیغ رایگان انجام می‌شود. این مسئله هم جریمه با خود به همراه دارد و ما قطعا از این برندها بابت این مسئله شکایت می‌کنیم.

 

مدیر بخش خاورمیانه‌ای شرکت آل‌اشپورت تصریح کرد: شکایت ما شامل حال این دو برند خواهد بود و برای بازیکنان هم جریمه‌ای در نظر گرفته خواهد شد.دروازه‌بان‌ها فقط می‌توانند از کفش و دستکش جداگانه نسبت به اسپانسر پیراهن استفاده کنند وگرنه طبق قانون لباس، شورت و جوراب دروازه‌بان‌ها باید همان برندی باشد که با باشگاه قرارداد دارد و بر تن سایر بازیکنان و مربیان است.ما در این باره مکاتباتی را با این دو باشگاه انجام دادیم و به این مسئله بی‌توجه نخواهیم بود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: