کد خبر: ۸۲۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۸
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: براثر تصادف یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی که بامداد سه شنبه روی داد ، 23 تن از هموطنان زخمی شدند.
تصادف تریلی و اتوبوس در میامی 23 مصدوم برجا گذاشتبه گزارش خبرداغ، معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: براثر تصادف یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه تریلی که بامداد سه شنبه روی داد ، 23 تن از هموطنان زخمی شدند.

ناصر سلمانپور زمان این رویداد را 5 و 17 دقیقه اعلام کرد و گفت: مکان حادثه 15 کیلومتر بعد از عباس آباد به سمت میامی بود.

وی ادامه داد: برای انتقال مصدومان این حادثه آمبولانس اورژانس میامی ،میاندشت ،عباس آباد ، هلال احمر ، مرکز درمانی میامی و نیز بالگرد اورژانس هوایی شاهرود بکار گرفته شدند.

سلمانپور گفت: همه مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود منتقل شدند که اکنون از وضعیت عمومی مناسبی برخوردار هستند.

شامگاه دوشنبه نیز 2 حادثه رانندگی در راه های شهری و بین شهری شرق استان سمنان روی داد که 2 تن کشته شدند

محورهای شاهرود و میامی هرساله به ویژه در تابستان و روزهای تعطیل نوروز شاهد رفت و آمد میلیونی هموطنان است.

یکنواخت بودن راه ها، نبود امکانات کافی برای استراحت رانندگان و نیز ایمن نبودن برخی از نقاط این مسیر باعث رخداد حوادث رانندگی به ویژه انحراف از راه و واژگونی خودروها می شود.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۵۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند.
همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

شهرستان میامی با دوبخش کالپوش و مرکزی درشرق استان سمنان واقع است.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: