کد خبر: ۸۲۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
تعداد بازدید: ۲۷۰
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با اندیشمندان روس در سفارت ایران در مسکو در سخنانی گفت: اگر اروپایی ها به تعهدات خود عمل کنند ما از اقداماتی (کاهش تعهداتی) که در برنامه هسته ای انجام داده ایم، برمی گردیم، اروپایی ها باید تا پیش از ۹ سپتامبر به تعهدات خود عمل کنند تا ما گام سوم خود را اجرا نکنیم.
ظریف: اروپایی‌ها تا پیش از ۹ سپتامبر فرصت دارند

وزیر امورخارجه کشورمان، تاکید کرد: اروپایی ها باید تا پیش از ۹ سپتامبر به تعهدات خود عمل کنند تا ما گام سوم خود را اجرا نکنیم.

 به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار با اندیشمندان روس در سفارت ایران در مسکو در سخنانی گفت: اگر اروپایی ها به تعهدات خود عمل کنند ما از اقداماتی (کاهش تعهداتی) که در برنامه هسته ای انجام داده ایم، برمی گردیم، اروپایی ها باید تا پیش از ۹ سپتامبر به تعهدات خود عمل کنند تا ما گام سوم خود را اجرا نکنیم.

وی همچنین با بیان این که روابط بین ایران روسیه در بهترین سطح در ۴۰ سال اخیر قرار دارد در بخشی دیگر از صحبت های خود به تحولات اخیر در منطقه اشاره کرد و گفت: برخی کشورهای منطقه فکر می کنند می توانند امنیت را از خارج بخرند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: