کد خبر: ۸۲۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
تعداد بازدید: ۳۱۷
سیدحسن نصرالله:
دبیرکل حزب الله در ادامه گفت که ابتدا گفته بودیم که در برابر این تجاوزات رژیم صهیونیستی ساکت نخواهیم نشست و هرگز قبول نخواهیم کرد که معادلات جدید اعمال شود و به همین دلیل برای بر هم زدن این معدلات به تجاوزات اسرائیل پاسخ دادیم.
علیرغم تهدیدات گسترده رژیم صهیونیستی ما به وعده خود عمل کردیم / خطاب به صهیونیست ها می گویم که در دفاع از لبنان هیچ خط قرمزی نمی شناسیم / اسرائیل اثبات کرد که از خانه عنکبوت هم سست تر است«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان دوشنبه‌شب درباره عملیات مقاومت علیه تجاوزهای رژیم صهیونیستی و انتقام حزب‌الله سخنرانی کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، سید حسن نصرالله از آمادگی ارتش لبنان و همراهی آن با مقاومت در مقابله با دشمن اسرائیلی تقدیر و تشکر کرد.

وی گفت که رژیم صهیونیستی در عملیات اولش که در منطقه عقربا در حومه دمشق صورت گرفته، دو نفر از اعضای حزب‌الله را به شهادت رساند و ساعاتی بعد با دو پهپاد بمب‌گذاری شده به ضاحیه جنوبی بیروت حمله کرد که یکی از این دو پهپاد سقوط کرد و پهپاد دیگر رژیم صهیونیستی هم در انجام ماموریتش شکست خورد. بنابراین این عملیات رژیم صهیونیستی هم با شکست مواجه شد.

دبیرکل حزب الله در ادامه گفت که ابتدا گفته بودیم که در برابر این تجاوزات رژیم صهیونیستی ساکت نخواهیم نشست و هرگز قبول نخواهیم کرد که معادلات جدید اعمال شود و به همین دلیل برای بر هم زدن این معدلات به تجاوزات اسرائیل پاسخ دادیم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد، دشمن صهیونیستی از سخنرانی یکشنبه گذشته تا دیروز در حالت رعب و وحشت به سر می‌برد.

دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که دشمن صهیونیستی پیش از حمله مقاومت مرزهای را تخلیه کرده بودند، این در حالی است که نیروهای مقاومت در مکانی که باید حضور داشتند.

وی تصریح کرد، مقاومت در روز روشن عملیات خود را در انجام داد چون ما قبلا وعده داده بودیم که این عملیات در شب صورت نخواهد گرفت.

سید حسن نصرالله تاکید کرد که عملیات مقاومت در نوار مرزی قرار نگرفت، بلکه با وجود تهدیدات رژیم صهیونیستی در عمق مشخص سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: