کد خبر: ۸۲۵۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۷۳۵
بازیکن فصل گذشته تیم استقلال تهران به عنوان بازیکن آزاد به این تیم برمی‌‎گردد.
مذاکرات فشرده چشمی و استقلال/ شماره 4 را برای روزبه خالی کنید!به گزارش خبرداغ ، روزبه چشمی به عنوان مدافع-هافبک ملی پوش که قراردادش با آغاز فصل تابستان به پایان می‌رسید یکی از اولین اهداف باشگاه استقلال برای تمدید قرار بود.

 

چشمی که اولویتش پیشنهادهای خارجی بود و با فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات  شایعات فراوانی به گوش می‌رسید که به تیم الاهلی قطر ملحق شده با وجود اینکه مهلت نقل و انتقالات به پایان رسید اما هنوز بدون تیم است.

 

با وجود اینکه بعید به نظر می‌رسید چشمی دوباره به استقلال ملحق شود اما اکنون در یکقدمی بازگشت به جمع آبی پوشان قرار گرفته است. او که می‌تواند اکنون به عنوان بازیکن آزاد به استقلال برگردد مذاکرات جدی را در این باره با باشگاه پیش گرفته و به زودی نتیجه‌اش مشخص می‌شود.

 

با بازگشت چشمی به استقلال شماره 4 که چند فصل در اختیار او بوده دوباره به وی تعلق می‌گیرد و سیاوش یزدانی مدافع تازه وارد آبی‌ها باید شماره پیراهن دیگری را انتخاب کند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: