کد خبر: ۸۲۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
تعداد بازدید: ۱۶۱۷
رفتار عجیب آندره‌آ استراماچونی و دستیاران ایتالیایی‌اش در تمرینات استقلال موجب ناراحتی شدید جواد زرینچه سرپرست این تیم شد.
رفتار زشت و عجیب استراماچونی در تمرینات استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در این روزها که تنش میان استراماچونی و دیگر ارکان باشگاه استقلال بالا گرفته است، این مربی ایتالیایی عملاً راهی پرحاشیه را در پیش گرفته تا هر رفتار او موجب بروز جنجال تازه‌ای در فوتبال ایران شود، همانند ایتالیایی حرف زدن او در تمرینات روز گذشتۀ استقلال!

 

در شرایطی که استراماچونی می‌بایست انگلیسی صحبت کند تا زرینچه نیز در جریان امور قرار بگیرد و دیگر بازیکنان متوجه نکته‌های سریع او بشوند، این مربی و دستیارانش در تمرینات ایتالیایی حرف می‌زنند که از نگاه برخی نزدیکان استقلال بی‌احترامی و بی‌اعتمادی به اطرافیان خود از جمله جواد زرینچه است!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: