کد خبر: ۸۲۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۱۷۶
استاندار تهران با اشاره به ضرورت حمایت از صنایع استان از تهیه پیش‌نویس معافیت صنایع استان تهران از قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر خبر داد.
تهیه پیش‌نویس معافیت صنایع استان تهران از قانون منع استقرار در شعاع ۱۲۰ کیلومتر

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، انوشیروان محسنی‌بندپی در جلسه رفع موانع تولید با اشاره به بررسی ۱۱ پرونده اظهار داشت: مشکلات این واحدهای تولیدی در حوزه بانکی و تأمین اجتماعی بوده که ۱۱ پرونده مصوب و بین بانک ها و کارخانه‌ها توافق صورت گرفت.

وی با اشاره به مشکلات حوزه محیط زیست افزود: در حوزه محیط زیست ماده ۱۱ قانون هوای پاک و قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر مشکلاتی برای صنایع استان تهران به وجود آورده است.

استاندار تهران تأکید کرد: محیط زیست با توجه به مشکلات صنایع استان تهران بر اساس پیشنهاد استانداری و کارگروه رفع موانع تولید پیگیر تهیه پیش‌نویسی است تا شهرک های صنعتی از قانون منع استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر معاف شوند تا مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان حل شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: