کد خبر: ۸۲۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۳۱۰
شورای تشکل های گردشگری استان یزد در بیانیه ای خواستار حمایت مجلس از مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی شدند.
اعلام حمایت تشکل های گردشگری استان یزد از دکتر مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی گردشگریبه‌گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان یزد، متن بیانیه به شرح زیر است:

«خداوند منان را سپاسگزاریم که به نمایندگان محترم مجلس این توفیق را عنایت فرمود که رسیدگی به امور گردشگری را وجه همت خویش ساخته و این راهکار رهایی‌بخش را در اولویت ویژه قرار دهند. در شرایط کنونی که استکبار جهانی ملت مظلوم ایران را تحت انواع فشارهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قرار داده است، کیست که نداند گردشگری تنها راه نجات از این ورطه خطرناک است و ملت بزرگ ایران فقط از این مسیر روشن است که می‌تواند بی‌آنکه در برابر زر و زور و تزویر جهانی سر خم کند، این مرحله را نیز پشت سر بگذارد. گردشگری طی سال‌های اخیر همواره توفیق فراوانی داشته است اما تغییرات پی‌درپی در سطوح مدیریتی می‌تواند موفقیت‌های بیشتر را دستخوش مخاطراتی غیرقابل‌جبران نماید.

از نمایندگان محترم خواهشمند است ایشان را مورد لطف خاص قرار دهند و علاوه بر آن برای کسب رأی حداکثری اعتماد به‌عنوان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور تلاش لازم را مبذول نمایند

میراث‌آریا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: