کد خبر: ۸۲۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۷۷
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برنامه‌های خود را در حضور نمایندگان تشریح کرد.
حاجی‌میرزایی برنامه‌های خود را در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشریح کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،  داوود محمدی درباره جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امروز محسن حاجی‌میرزایی وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت آموزش و پرورش در جلسه کمیسیون حاضر شد.

نماینده مردم تهران گفت: حاجی‌میرزایی در این جلسه گفت‌و‌گویی با نمایندگان عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات داشت. ایشان در این جلسه مهم‌ترین برنامه‌ها و مسائل پیش روی وزارت آموزش و پرورش را بیان کرد و به همراه نمایندگان به بررسی آن مسائل پرداخته شد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: نمایندگان نیز در این جلسه و در حضور آقای حاجی‌میرزایی مسائل مربوط به این وزارتخانه را برشمردند و به بحث و بررسی در این باره پرداختند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: