کد خبر: ۸۲۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۳۸۱
نوروزی مطرح کرد؛
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: بررسی طرح ارتقای اسناد رسمی در دستور کار امروز این کمیسیون قضایی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید و جهت بررسی جزئیات به کمیته مربوطه ارجاع داده شد.
تصویب کلیات طرح ارتقای اسناد رسمی در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلسبه گزراش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، حسن نوروزی  در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بررسی طرح الحاق یک تبصره به بند ج ماده ۲۴ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در دستور کار قرار داشت که با حضور معاون حقوقی وزارت دادگستری، قوه قضائیه و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما رای نیاورد و از دستور کار کمیسیون خارج شد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: بررسی طرح ارتقای اسناد رسمی نیز در دستور کار قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید و جهت بررسی جزئیات به کمیته مربوطه ارجاع داده شد.

این نماینده مجلس دهم گفت: گزارش سفر برخی اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی به کشور اندونزی و دیدار با رئیس‌مجلس و مسئولان وزارت دادگستری آن کشور نیز در صحن کمیسیون قرائت شد. همچنین روح‌الله حضرت‌پور که تاکنون عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بود به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: