کد خبر: ۸۲۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۹
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت دفاع گفت: امروزه در داخل جمهوری اسلامی ایران کسی طرفدار مذاکره با آمریکا نیست؛ چرا که می‌دانند این دشمن و ترامپ قابل اعتماد نیستند.
معاون حقوقی وزارت دفاع: داخل جمهوری اسلامی ایران کسی طرفدار مذاکره با آمریکا نیستبه گزارش خبرداغ، سردار رضا طلایی‌نیک معاون حقوقی و پارلمانی وزارت دفاع اظهار کرد: مجموعه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران، قوای سه گانه و همچنین نیروهای مسلح تحت هدایت های فرماندهی معظم کل قوا، امروز در شرایطی هستند که دشمن را منفعل کرده اند، اتفاقاتی که در این یک یا دو ماه اخیر افتاده و ابتکار عمل و خلاقیت دفاعی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران، یک واکنش فعالی بود به اینکه دشمن نمی‌تواند در مقابل این ملت و در مقابل این نظام همچون گذشته تعرضی را داشته باشد و بخواهد با نفوذ خود بر این سرزمین تسلط پیدا کند.

وی ادامه داد: ابتکار عملی که در شکار پهپاد پیشرفته و جاسوسی انجام شد، اقتداری که در برابر تعرض به نفتکش حامل نفت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و دفع تجاوزی که قاطعانه انجام شد،‌ معادلات و محاسبات دشمن را به هم زد.

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت دفاع افزود: امروزه در داخل جمهوری اسلامی ایران کسی طرفدار مذاکره با آمریکا نیست؛ چرا که می‌دانند این دشمن و ترامپ قابلیت اعتماد ندارند و تا زمانی که توبه نکنند هیچ گونه مذاکره ای با ترامپ انجام نخواهد شد.

سردار طلایی نیک خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت ما همانند گذشته به ماهیت پلید منافقانه ترامپ و دولت آمریکا پی برده‌اند و واکنش فعال جمهوری اسلامی ایران راهبردی است که پاسخ مطلوب گرفته شده و دشمن منفعل شده است.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: