کد خبر: ۸۲۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
تعداد بازدید: ۲۵۸
دوباند قاچاق طلا و ارز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان آذربایجان غربی شناسایی و متلاشی شد
انهدام دو باند قاچاق طلا و ارز در آذربایجان غربیبه گزارش خبرداغ ، دوباند قاچاق طلا و ارز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در آذربایجان غربی شناسایی و متلاشی شد.

مدیرکل اداره اطلاعات استان آذربایجان غربی در این باره، گفت: باند مسلح و سازمان یافته قاچاق ارز که در شهرستانهای ارومیه، مهاباد، بوکان و شهر تهران فعالیت داشت با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود: در این عملیات پنج تن از قاچاقچیان از جمله سرکرده باند دستگیر و مقادیر قابل توجهی ارز، سلاح جنگی، دستگاه فرستنده بی سیم، پلاک خودرو و دلار جعلی کشف شد.

مدیرکل اداره اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) همچنین باند قاچاق طلا و نقره به داخل کشور که با همکاری برخی مسئولان ادارات نظارتی فعالیت می کردند را شناسایی و متلاشی کردند.


فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: