کد خبر: ۸۲۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۴۲۴
احسان حاج‌صفی، بازیکن ملی‌پوش تیم تراکتور در حالی روز گذشته گل سه امتیازی تیمش مقابل پرسپولیس را به ثمر رساند که در هر سه بازی قبل مقابل این تیم تأثیر مستقیم در نتایج سرخپوشان داشته است.
۳ سکانس از ۳ تقابل آخر حاج صفی با پرسپولیس؛ گلِ مردود، پاس گل،‌ گل ۳ امتیازیبه گزارش خبرداغ ، تقابل احسان حاج‌صفی همواره با پرسپولیسی‌ها جذابیت‌های خاص خودش را دارد. از حضور در بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان در فصل هفتم لیگ برتر، تا سه تقابل آخر این بازیکن با لباس تراکتور مقابل سرخ‌های پایتخت.

اما نکته جالب درباره حاج‌صفی و پرسپولیس، تأثیرگذاری این بازیکن در هر سه بازی آخر تراکتور مقابل این تیم است، از گل آفساید اعلام شده و جنجالی در بازی رفت فصل گذشته در تهران، تا پرتاب اوت دقایق پایانی بازی برگشت و گل سه امتیازی بازی روز گذشته.

سکانس اول:
دقیقه 60 دیدار رفت فصل هجدهم؛ ارسال مسعود شجاعی و ضربه سر احسان حاج‌صفی، اما پرچم عیوض محمدی، کمک داور آن بازی رؤیاهای تبریزی‌ها را بر باد داد تا یکی از آفساید‌های بحث‌برانگیز فصل گذشته در بازی پرسپولیس و تراکتور گرفته شود.

 

سکانس دوم:
دقیقه 78 دیدار برگشت در تبریز؛ پرتاب اوت احسان حاج‌صفی در شلوغی محوطه جریمه به دانیال اسماعیل‌فر رسید و این بازیکن گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. و این بار تأثیر مستقیم حاج‌صفی در فرار تراکتور از شکست مقابل پرسپولیس.

 

 

سکانس سوم و پایانی:
دقیقه 45 بازی عصر جمعه، سرانجام پس از چند بازی این‌بار نوبت خود حاج‌صفی بود که دروازه سرخ‌های تهرانی را باز کند. بازهم با پاس بلند مسعود شجاعی، این‌بار حاج‌صفی با یک شوت محکم و سرکش گل سه امتیازی تراکتوری‌ها را به ثمر رساند تا طلسم پرسپولیسی‌ها پس از پنج سال در تبریز شکسته شود.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: