کد خبر: ۸۲۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۷
دادستان سیرجان خبر داد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از انهدام یکی از شبکه‌های عرفان‌های نوظهور که در چندین استان کشور فعالیت می کردند خبر داد و گفت: در این رابطه تعدادی از افراد اصلی این شبکه دستگیر و بازداشت شده‌اند.
انهدام یکی از شبکه‌های عرفان‌های نوظهور در سیرجانبه گزارش خبرداغ ، محسن نیک ورز در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در برخورد با جریانات و فرقه های نوظهور که در راستای اقدام علیه امنیت ملی کشور فعالیت می کردند، دادستانی سیرجان با همکاری سازمان اطلاعات سپاه استان طی ماه‌ها کار پیچیده اطلاعاتی ضمن کشف و رصد، یکی از شبکه‌های عرفان های نوظهور که در چندین استان کشور فعالیت می کردند، را با اقدام عملیاتی مورد ضربه قرار داد و عوامل اصلی دستگیر و بازداشت شده اند.

وی با بیان اینکه در این رابطه تعدادی افراد نیز به دادسرای سیرجان احضار شده اند، افزود: در خصوص آگاه‌سازی و روشنگری در خصوص این عرفان کاذب تعداد زیادی از افراد فریب خورده دعوت و ارشاد شدند.

این مقام قضایی افزود: با توجه به موارد مطروحه و در راستای منویات مقام معظم رهبری که می فرمایند «عرفان های نوظهور و کاذب مانند علف های هرز در حال رشد هستند و وظیفه هر ایرانی و مسلمان آگاهی بخشی در این مورد و مقابله با آن است»، رسیدگی به این موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و نهادهای امنیتی قرار گرفت.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: