کد خبر: ۸۲۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۲۵۷
مجمع نمایندگان استان فارس از گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای تصدی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام حمایت کرد.
مجمع نمایندگان استان فارس از دکتر مونسان حمایت کرد
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس، متن بیانیه مجمع نمایندگان استان فارس به شرح زیر است:

«جمهوری اسلامی ایران با گذشت چهار دهه از تلاش برای نظام سازی و توجه به میراث کهن ایران اسلامی و سرمایه های مهم حوزه گردشگری و صنایع دستی در برهه کنونی با درک اهمیت این مهم اکنون به همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت مفتخر است، وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی را  تشکیل و گزینه وزارت را معرفی کند.

بدون تردید تبدیل سازمان به وزارتخانه امری  حساس و مهم است که صرفا می تواند توسط سکانداران و مدیران کنونی با رعایت قوانین و صرفه جویی محقق شود.

مونسان در طول مدت تصدی خود در مدیریت سازمان موفقیت ها و پیشرفت خوبی کسب کرده و ضمن تعامل موثر با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گزینه اصلح برای کسب رای اعتماد و تشکیل وزارت میراث فرهنگی است.

مجمع نمایندگان استان فارس ضمن اعلام حمایت موثر از گزینه پیشنهادی دولت از سایر نمایندگان شریف مجلس شورای اسلامی نیز دعوت می نماید با رای و نگاه  مثبت و حداکثری در تشکیل این وزارتخانه همراهی کنند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: