کد خبر: ۸۲۴۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۹۲۶
اگرچه پرسپولیس مقابل تراکتور موفق به کسب امتیاز نشد اما هواداران از اقدام مدیرعامل تیم رضایت داشتند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در هفته دوم لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس اگرچه موفق به کسب امتیازی نشد اما محمدحسن انصاری‌فرد که خودش در تبربز حضور داشت وقتی شرایط نامطلوب استقرار هواداران را در ورزشگاه یادگار امام تبریز دید خودش همانگونه که در تصویر پایین می بینید به میان طرفداران رفت تا بروز مشکلات را به حداقل برساند.

 

 

 پرسپولیس تهران که روز گذشته برای وارد کردن برخی هواداران خود به استادیوم یادگار امام تبریز با مشکل روبرو بود و نگرانی‌هایی از بابت بروز درگیری میان طرفین وجود داشت، با حمایت محمدحسن انصاری‌فرد و رفتار فوق العادۀ او موفق به استقرار هوادارانش در استادیوم شد.

 

 انصاری‌فرد در رفتار زیبا و دیدنی خود بر روی سکوی معمولی مختص به هواداران پرسپولیس حاضر شد تا بدین ترتیب در کنار آنها و زیر بار فشار این دیدار شریک باشد و رفتاری برخلاف ایرج عرب را به تصویر بکشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: