کد خبر: ۸۲۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
تعداد بازدید: ۷۹۰
ستاره پرسپولیس می‌توانست در دقیقه 6 با یک ضربه چیپ دروازه تراکتور نماینده شهر تبریز را باز کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، روز گذشته و پس از باخت سرخ های پایتخت به سرخ های تبریزی تعداد فراوانی از هواداران پرسپولیسی تصویر زیر را در صفحات مجازی دست به دست چرخاندند. 

 

 

این عکس موقعیتی است که علیپور می توانست در دقیقه 6 با یک ضربه چیپ دروازه سرخ پوشان تبریزی را باز کند. در ادامه نشان دادن این موقعیت کانال های پرسپولیسی نوشتند: موقعیت‌ها هستند که سرنوشت را تعیین می‌کنند که مثل همیشه از آنها استفاده نشد، مانند توپ بازی رفت با کاشیما.

 

البته فرق این موقعیت با بازی لیگ قهرمانان در این بود که علیپور در تصویر بالا ضربه ای به توپ نزد اما در بازی کاشیما شوت سنگینش به صورت بازیکن حریف خورد. به هرحال آنچه می توان گفت این است که علیپور با از دست دادن این فرصت مناسب داغ دل پرسپولیسی ها را تازه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: