کد خبر: ۸۲۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
تعداد بازدید: ۵۱۱
مالک باشگاه سپیدرود ناگفته‌های پروندۀ محرومیت محمد بلبلی را لو داد.
افشاگری مالک سپیدرود؛ استقلال می‌توانست بلبلی را نجات بدهد!به گزارش خبرداغ ، کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود رشت که یکی از شاکیان پروندۀ محمد بلبلی بود، دست به افشاگری بزرگی پیرامون پروندۀ محرومیت وی زد و ناگفته‌های جنجالی را فاش ساخت.

 

بیات در این باره اظهار داشت:استقلال باور نمی‌کرد رای به ضرر بلبلی باشد، آنها می‌توانستند نجاتش دهند؛ ما فقط 300 میلیون خواستیم!متاسفانه آقایان با ما بازی کردند و من را حتی تا اهواز کشاندند ولی هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم. آنها باورشان نمی‌شد رای به ضررشان صادر شود به خصوص باشگاه استقلال، که فکر می‌کردند کمیته وضعیت علیه آن‌ها یا بازیکنشان رای صادر نمی‌کند.

 

 اعتقاد دارم باید دو پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد بسته شود چون این قانون است و ما اعتراض رسمی خودمان را با ارسال نامه‌ای به کمیته استنیاف، اعلام خواهیم کرد و پای این قضه هم ایستاده‌ایم. در مورد باشگاه استقلال چون بازیکن فسخ یکطرفه را به آنها ارائه داده بنابراین جرمی مرتکب خود باشگاه استقلال نیست اما به هر حال می‌توانست بازیکنش را نجات دهد.

 

ما به استقلال و فولاد رقم 300 میلیون را پیشنهاد دادیم اما انجام نشد. حتی با فولاد توافقنامه‌ای نوشتیم که اگر تا ساعت 12 ظهر این پول واریز نشود توافقنامه از درجه اعتبار ساقط است اما آنها پول را واریز نکردند.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: