کد خبر: ۸۲۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
تعداد بازدید: ۴۶۲
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از حضور روحانی در صحن علنی مجلس برای دفاع از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و گردشگری خبر داد.
حضور رئیس‌جمهور در مجلس برای دفاع از وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و گردشگری

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسینعلی امیری در پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه رای اعتماد به گزینه‌های معرفی شده برای دو وزارتخانه آموزش و پرورش و گردشگری گفت: وقتی معرفی صورت می گیرد ظرف یک هفته جلسه علنی مجلس برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی برگزار می‌شود و دیروز که با هیئت رئیسه محترم مجلس صحبت کردیم، جلسه علنی مجلس برای رأی اعتماد به دو وزیر پیشنهادی ان‌شاءالله سه‌شنبه هفته آینده خواهد بود.

وی ادامه داد:  خود آقای رئیس‌جمهور برای معرفی و دفاع از برنامه‌های دو وزیر پیشنهادی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا خواهند کرد. 

امیری افزود: الان که در فرجه یک هفته‌ای هستیم با برنامه‌ریزی‌هایی که معاونت امور مجلس انجام داده، دو وزیر پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی و فراکسیون‌های سیاسی مجلس حضور دارند و صحبت و گفت‌وگو کرده و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند و اگر احیانا سوال‌هایی را نمایندگان داشته باشند پاسخ می‌دهند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: