کد خبر: ۸۲۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۹۳۳
امیر روستایی مهاجم جوان تیم پرسپولیس در تمرین روز گذشته این تیم هنرهای فردی خود را به نمایش گذاشت.
عکس/ هنرنمایی خرید جدید پرسپولیس در تمرین!به گزارش خبرداغ ، امیر روستایی در حالی به پرسپولیس پیوست که سرخ ها منتظر خرید مهاجم خارجی بودند اما او به عنوان یک بازیکن جوان با ایرج عرب قرارداد بست. با این حال پیوستن روستایی به پرسپولیس با واکنش مثبت هواداران همراه شد. خودِ روستایی نیز در تمرینات عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و موفق شد در بازی دوستانه نیز گلزنی کند.

 

با این حال کمتر کسی فکر می‌کرد او در بازی افتتاحیه فیکس باشد اما کالدرون روستایی را به عنوان سورپرایز خود در زمین استفاده کرد. امیر روستایی در پست وینگر راست به میدان رفت تا نخستین بازی رسمی اش را برای پرسپولیس انجام دهد. البته او نتوانست همچون بازی های دوستانه بدرخشد و به نظر، فقدان اعتماد به نفس در نمایش او دیده می‌شد.

 

ولی حالا روستایی در تمرینات تلاش می‌کند تا خود را بیشتر در جمع بازیکنان قدیمی قرار دهد و به نوعی در تیم جا بیفتد. همچنین باتوجه به تکنیک بالایش، سعی می‌کند آن را به نمایش گذاشته و به طور مثال در چنین صحنه هایی با جاذبه زمین مبارزه کند!

 

روستایی جوان حالا امیدوار است در بازی دوم نیز به میدان برود. او فصل گذشته در یادگار امام عملکرد خوبی را از خود نشان داد و باید دید آیا بازهم در این استادیوم بازی خواهد کرد یا نه.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: