کد خبر: ۸۲۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۳۱۷
یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه مهم امروز (سه‌شنبه) هیئت مدیره حضور نداشت.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس قهر کرد؟به گزارش خبرداغ ، پس از برگزاری جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، در نهایت با استعفای ایرج عرب موافقت و محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد.


در این میان مهدی محمد نبی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه مهم امروز (سه‌شنبه) حضور نداشت و اعلام شد که نبی در سفر خارجی بوده که در جلسه حضور نداشته است.


جالب اینجاست که نبی روز گذشته (دوشنبه) در جلسه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی حضور داشته و حداقل تا شب گذشته هم خبری از سفر خارج از کشور وی نبوده است.


با این شرایط به نظر می‌رسد عدم حضور نبی در جلسه امروز هیئت مدیره به دلیل ناراحتی و قهر وی بوده. شنیده‌ها حاکی از آن است که نبی انتظار داشته به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شود و بعد از اینکه این اتفاق رخ نداده در جلسه هیئت مدیره شرکت نکرده است.


این در حالی است که شاید طی روز‌های آتی شاهد تغییراتی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم باشیم.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: