کد خبر: ۸۲۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۷۵
سخنگوی دولت اعلام کرد که در سفر ظریف به فرانسه هیچ تمایلی برای ملاقات با هیچ مقام آمریکایی نبوده است.
ربیعی: سفر ظریف به گروه ۷ ارتباط نداشت / این سفر به درخواست فرانسوی‌ها بود؛ از اول هم بنا نبود ملاقاتی با مقام‌های امریکایی انجام شود / نقش و دخالتی در ملاقات‌های فرانسه و امریکا نداریم؛ این ملاقات‌ها به ابتکار فرانسوی‌ها بودهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی دولت اعلام کرد که در سفر ظریف به فرانسه هیچ تمایلی برای ملاقات با هیچ مقام آمریکایی نبوده است.

علی ربیعی در این نشست خبری درباره سفر روز گذشته وزیر امور خارجه کشورمان به فرانسه و محل برگزاری اجلاس گروی جی ۷ گفت: سفر دکتر ظریف ارتباطی به گروه ۷ نداشت

و این سفر به درخواست فرانسوی ها انجام شد، هیچ تمایلی هم برای ملاقات با هیچ مقام آمریکایی نبود.

به گزارش ایسنا علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: دولت در جلسه دیروز خود رهنمودهای معظم له را در دستور کار قرار داد و در این راستا یکی از مصوبات جلسه روز گذشته هیات دولت تشکیل مرکز ملی مالکیت فکری جهت حمایت از مالکان آثار مختلف بود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های دستگاه دیپلماسی طی یک هفته گذشته اظهار کرد: این تحرکات نشان دهنده آن است که دولت جمهوری اسلامی تسلیم فشارهای آمریکا نشده است ؛ دولت تمام توان و دیپلماسی خود را به کار گرفته تا بتواند آثار سوء تحریم‌های آمریکا را کاهش دهد و اعضای باقی مانده در برجام را وادر به انجام تعهدات خود کند.

سخنگوی دولت با تاکید بر این که به هیچ وجه تحریم‌ها را نمی‌پذیریم خاطر نشان کرد:‌برای رفع تحریم‌ها تلاش خواهیم کرد و رفع تحریم‌ها به معنای آن است که دولت آمریکا مسئولیت خود را به عنوان یک دولت نرمال بپذیرد.

ربیعی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اظهارات روز گذشته سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: دیروز شاهد مواضع بسیار مهمی از سوی سید حسن نصرالله بودیم، این پیام روشن و قاطعی برای رژیم صهیونیستی است که تجاوزات بی شرمانه آنها بی پاسخ نخواهد ماند.

وی ادامه داد:تل آویو نباید از خویشتن داری منطقه سوء استفاده کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حرف دل همه مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
مفسدین اقتصادی توپخانه‌هایی بودند که هر روز بر سر مردم شلیک می‌کردند. با آغاز انهدام توپخانه‌های این مفسدین امروز مردم نسبت به آینده امیدوارتر شده‌اند. از آیت‌الله رئیسی سپاسگزارم که امید را به مردم ایران بازگرداند.


از طرفی متاثر شدم وقتی خبر دستگیری دو نماینده مورد تایید مدعیان اعتدال و... را، شنیدم ولی از طرف دیگر بسیار خوشحالم که دستگاه قضایی، این گونه مقتدر و انقلابی، دیگر اجازه فعالیت به مفسدان و حرامخواران را نمی‌دهد.


ضمن تشکر از جناب رئیسی در برخورد با مفسدین که با احدی تعارف ندارند و روش مولای مظلومان علی(علیه‌السلام) را در پیش گرفته‌اند امیدوارم وزیر سابق راه و شهرسازی را که در افزایش گرانی مسکن و اجاره با بی‌تدبیری نقش داشت و با تعطیلی مسکن مهر باعث شکستن دل بسیاری از مردم کم‌بضاعت شد به پای میز محاکمه بکشانند.


قوه قضائیه و سازمان بازرسی کشور در امر مبارزه با گرانفروشی هم ورود پیدا کنند. چگونه است که با بالا رفتن نرخ دلار قیمت‌ها چند برابر شد ولی با کاهش قیمت دلار هیچ اتفاقی نمی‌افتد؟ اینها قابل تعقیب است.


وای بر دولتی که می‌خواهد کانال تلکه‌گیری اروپایی‌ها یعنی اینستکس را گره‌گشای اقتصاد کشور معرفی کند. چون معلوم می‌شود از افتضاح برجام هیچ درس عبرت نگرفته است و باز هم می‌خواهد مردم را متحمل هزینه اعتماد به غربی‌ها کند.


چه شده که پلیس بد مذاکرات هسته‌ای امروز تغییر نگاه داده و خواهان ماندن کشورمان در توافق پوچ برجام است؟ دولت تا حالا چند بار فریب غربی‌ها را خورده است. چرا باز هم اصرار دارد از همان سوراخ لانه عقرب گزیده شود!


اروپایی‌ها بانک‌های کشورمان را تحریم کرده‌اند آن وقت انتظار دارند با ادعای شارژ اینستکس کمک کنند ایران در برجام بماند در صورتی که می‌توانستند در چهارچوب تعهدات برجامی‌شان عمل کنند و نکردند و نخواهند کرد.


پراید 15 میلیونی شد 45 میلیون و سکه 1 میلیونی شده 4/5 میلیون یا دلار 3 هزار تومانی شد 12 هزار تومان و... این اتفاقات همه زیر سایه برجام رخ داد و می‌توان گفت میوه‌های برجام بودند.


برجام را امضا کردند به بهانه اینکه چرخ زندگی و اقتصاد مردم بچرخد و جلوی سوءاستفاده‌هایی را که در حاشیه دور زدن تحریم‌ها رخ می‌داد بگیرند اما با گذشت 6 سال از عمر دولت متوجه شدیم که همه‌اش شعار بود و هرچه دیدیم رفتارهای غیرمسئولانه در بدنه دولت بود.


در 2 ماه اخیر در بسیاری از اقلام خوراکی شاهد افزایش قیمت بوده‌ایم، آزاردهنده است که آقای روحانی با اینکه به گفته خودشان از شرایط جامعه مطلع‌اند، آماری از تورم اعلام می‌کنند که قاعدتا بایستی خودشان بدانند صحت ندارد.


قیمت بسیاری از اجناس سه برابر شده آن وقت آقای رئیس‌جمهور می‌گویند از بحران عبور کرده‌ایم و در بازار آرامش حاکم شده است! آیا ایشان نباید احتمال بدهند که مردم به این حرف‌ها پوزخند می‌زنند؟


اگر از نظر نظامی توانسته‌ایم موفق عمل کنیم به خاطر روحیه جهادی در حراست از این آب و خاک مقدس بوده است. اگر در عرصه‌های دیگر ضعف داشته‌ایم در آنجا روحیه جهادی وجود نداشته است.


خروج جریان غرب‌گرا از مسئولیت‌های مهم کشور یک رحمت الهی خواهد بود. امیدواریم در انتخابات پیش‌رو مقدمات این کار فراهم بشود و در پی آن وضعیت کشور بهبود پیدا کند.


دوم شهریور ماه مصادف با سالروز شهادت شهید سیدعلی اندرزگو در سال 57 بود. به یاد بیاوریم ک ه در پای این انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده و وظیفه داریم با تمام وجود از آن حفاظت کنیم و موانع مختلف آن را از سر راه برداریم.


رژیم صهیونیستی که در خاک عراق علیه شیعیان این کشور حملاتی را انجام می‌دهد پاسخ آن را در اقدامی متقابل در سرزمین‌های اشغالی دریافت خواهد کرد.


چه مافیایی در حوزه بهداشت دهان و دندان فعالیت می‌کند که اجازه نمی‌دهند کشور در تولید نیازهای دندانپزشکی خودکفا شود، این موضوع با سلامت میلیونها ایرانی ارتباط دارد که با هزینه بالای آن کمتر کسی توان رفتن به دندانپزشکی را دارد. امیدوارم نهادهای ناظر برای مردم شفاف‌‌سازی کنند. اگر نکردند زمان ورود مقتدرانه قوه قضائیه فرا خواهد رسید.


سلبریتی‌ها دیگر در برابر جوانان گمنامی که در برنامه عصر جدید به جامعه معرفی می‌شوند، باید خضوع کنند. آنچه که مردم را حیرت‌زده و شاد می‌کند خلاقیت‌های یک خانم هنرمند گمنام هنرهای تجسمی است که دغدغه‌های انسانی دارد نه سلبریتی‌هایی که در موضوعات جنجالی سفارشی آن ور آب وارد می‌شوند تا شهرتی کسب کنند.


رئيس و هيئت رئیسه محترم مجلس! لطفا مصرانه و متعهدانه از آقای روحانی با داشتن بیشترین اختیارات ریاست جمهوری در طول چهل سال جمهوری اسلامی، بخواهید حداقل به مصوبات مجلس و طرح‌ها و مصوبات اعلامی خود از جمله: برقراری یارانه‌های به ناحق قطع شده مردمی با طلب‌های قبلی‌شان، اجرای طرح رسمی شدن معلمان حق‌التدریسی و اجرای کامل افزایش حقوق سال 98 بازنشستگان فرهنگی را عملی نمایند.


باور 373 و قدرت راداری نیروهای مسلح کشورمان اقتداری را برای کشور به ارمغان آورده که تنها کشورهای معدودی از آن برخوردارند به فرزندان این سرزمین می‌بالم که عزتمندانه زندگی می‌کنند و عاشورایی می‌اندیشند.


یمن مظلوم و مقاوم از سلاح‌هایی رونمایی کرد که به نوعی تحقیر آل سعود و
آل خلیفه بود زیرا این مرتجعین عرب حتی توان ساخت یک خودکار را هم ندارند چه رسد به سلاح‌های مدرن و پیشرفته.


ولنگاری فرهنگی در مراکز تجاری شهرک اکباتان تهران نیاز به برخورد قانونی دارد. نباید اجازه داد که زنان قانون‌شکن و بدون حجاب اسلامی همراه سگ و گربه‌شان در مراکز عمومی مانور بدهند.


همسرم باردار است و باید در دوران بارداری داروی خاصی (پروژسترون) را استفاده کند، بنده ساکن شهر شیراز هستم ولی برای پیدا کردن دارو به شهرهای دیگر هم رفته‌ام اما موفق به تهیه آن نشده‌ام. وزارت بهداشت و درمان فکری به حال ما بکند.
رحمن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
0
خودت احمقی به شعور ما توهین نکن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: